NIEUWE BAAN: QLICT

Geweldig !!
Met ingang van het nieuwe schooljaar 2012-2013 heb ik een nieuwe baan.
Vanaf dan werk ik bij QLICT !

En laat ik er niet omheen draaien: in een tijd van krimp en bezuinigen
voelt het goed dat een 52-jaar-oude werknemer er nog wordt uitgepikt.
Misschien heeft mijn nieuwe baas wel gebruik gemaakt van dit artikel: oudere werknemers zijn soms productiever dan jongere…………..

Waarom ga ik werken bij QLICT ?

Als bovenschools ict-er van Markant Onderwijs Breda stonden wij een paar jaar geleden voor de keus van een nieuwe partner die onze computernetwerken kon beheren.
Daarbij zijn wij niet over 1 nacht ijs gegaan: Met een werkgroep trokken we het land in. Met name gebruikerservaringen van andere scholen waren voor ons erg belangrijk. De QLICT-scholen die we bezochten hadden stuk-voor-stuk lovende verhalen: “de QLICT-netwerken draaiden gewoon goed en in noodgevallen maakte men gebruik van de uitstekende helpdesk “.
Sinds 2 jaar zijn al onze Markant-scholen aangesloten bij QLICT en ook zij hebben alleen maar positieve ervaringen: als school ben je geen nummer, maar er wordt ook echt met je meegedacht (o.a. uitstekende helpdesk + relatiemanager !)

Wat ga ik doen bij QLICT?

Inmiddels heb ik al aardig wat praktijkervaring:
-20 jaar als leerkracht;
-10 jaar als bovenschools ict-er en
-de laatste 6 jaar ook als projectbegeleider van verschillende BAS-scholen voor de Hogeschool Utrecht. Scholen die werk wilden maken van adaptief onderwijs.

Mijn opdracht bij QLICT is simpel: schoolteams/leerkrachten/directies helpen om onderwijs met ict nog aantrekkelijker, efficiënter en effectiever te maken.

Wat dat betreft geeft de bio van mijn nieuwe collega @Jeroen Rougoor wel een aardig beeld van mijn nieuwe taakinvulling:

Naast dit alles blijf ik voor 1 dag verbonden aan obs de Toermalijn in Bavel: mijn “schooltje”waar ik ooit ben begonnen.
Ik vind het namelijk erg belangrijk om met 2 benen in de praktijk te blijven staan.

Meer informatie over de QLICT-training/ondersteuning op ict-gebied?
U wilt weten wat QLICT voor u kan betekenen ?
U wilt contact met een van onze trainers/ consultants ?
Kijk dan meteen op deze pagina van de QLICT-Academie

ZIEN WE ELKAAR IN HET NIEUWE SCHOOLJAAR ?

www.twitter.com/henkvangils

5 gedachten over “NIEUWE BAAN: QLICT

Geef een reactie

