Afscheid van BIC APS-IT

Beste BIC-collega,

Op 27 juni ga ik afscheid nemen van jullie.
Zoals jullie misschien hebben gehoord verruil ik mijn baan als BIC-er voor een baan als trainer/ onderwijsadviseur bij QLICT.

Dat afscheid doe ik wel met pijn in het hart.
Denk dat ik zelf zo’n 6 jaar lid ben geweest van het BIC.

Heb in die periode erg veel geleerd.
Niet alleen van Nico, Albert, Frank, Dolf, Mariette, Kim en Sandra, maar zeker ook van al die collega-BIC-ers uit het gehele land.
Oke; niet bij alle bijeenkomsten zat je op het puntje van je stoel, maar de contacten en het uitwisselen van praktijkervaringen met jullie allemaal waren voor mij van grote waarde.

Zo uit mijn hoofd enkele gebeurtenissen die ik kan terughalen?

*De Bett-reis naar Londen;
Hoor wel eens wat negatieve geluiden over de Bett, maar wat vind ik het nog steeds fantastisch om daar met allemaal gelijkgestemden te zijn.
Ook de scholenbezoeken waren erg inspirerend.
Hoogtepunt hier: het dansje dat Nico maakte tijdens een afsluitend dineetje met een Koreaanse schone.
Van het restaurant herinner ik me alleen nog maar dat er heel veel gordijnen hingen (en dat het toetje bestond uit een hele grote ananas)

*Het uitpakken van de eerste serie Acer-laptops (Bic-ers zijn soms net kinderen)

*Het verlies van enkele dierbare mede BIC-ers

*Het cumulus-project (hou zou het de scholen nu vergaan ?)

*de prachtige speeches van Albert, Nico en Frank

Wat ik zeker nog meer zal gaan missen ?

*de ict-boom van Albert;
*de raceauto-dia’s van Frank
*het zoeken naar de Elbe- , de Rijn- of de Deltazaal
*de lunch met soep vooraf
*de fantastische treinreis vanuit Breda naar Lunetten vv
*de metadatering van Dolf en vooral
*de pepermuntbak op de balie

maar vooral : de heerlijke gesprekken met al mijn BIC-collega’s.
Heb daar alleen maar hele goede contacten aan over gehouden

Mede dankzij jullie kan ik nu met een gerust hart de stap naar Qlict maken.
Mochten jullie mij in de toekomst nog eens nodig hebben ?
Kijk dan zeker ook nog even op deze pagina

Bedankt allemaal voor de fantastische BIC-tijd!
Wens iedereen nu alvast een hele fijne (welverdiende) vakantie toe !!

Plaats een reactie